Subject: Icosagen Cell Factory OÜ arvamus ja selgitustaotlus määruse eelnõule HTM/25-0746
From: "Liina Taal" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "info - MKM" <[email-masked]>, "Mart Ustav" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 15:10:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan manuses Icosagen Cell Factory OÜ arvamuse ja selgitustaotluse seoses 
Vabariigi Valitsuse määruse „Asutuse teadus- ja

arendustegevuse toetuse eraldamise ning toetuse tagasinõudmise tingimused ja 
kord“ eelnõuga (EIS nr HTM/250746).

Lugupidamisega

Liina Taal

Liina Taal  | Chief Financial Officer | Icosagen AS | Icosagen Cell Factory 
OÜ | Ico Park OÜ

Eerika tee 1, Õssu küla, Kambja vald, Tartumaa 61713, Estonia

Ph: +372 737 7070 | Mobile: +372 5622 1163  | 
<mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.icosagen.com/> www.icosagen.com